Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Noutati

intalnirea organizatorica virgula cu club a a avut loc si acum stim sigur: in fiecare luni, vom continua ”ziua fara televizor”, ca spatiu alternativ culturii tv de proasta calitate.

oferim acest spatiu, in special bloggerilor, care, pentru noi cel putin, reprezinta clar o alternativa la cultura comerciala tv

asadar, in fiecare luni, intre orele 17 si 21, club a va apartine, bloggeri!

la intalnirea pe care am avut-o sambata, cu bloggeri, in urma anuntului de aici, costin spunea sa proiectam scurt-metrajele bloggerilor, eventual sa gandim si un concurs cu premii.

adrian spunea sa fie prezentate initiativele bloggerilor de implicare in viata civica. era, la un moment-dat o idee sa se puna la capataiul fiecarui nou-nascut de la maternitate o carte. ar fi fain sa filmam actiunea si sa o proiectam&discutam in club a.

mie mi-a placut si cred ca ar merita prezentat in club a si photowalkingul facut de Gramo, Ionuca, Ioana, oompa ,Raluca

si Adrian.

astfel de actiuni ma fac sa cred ca bloggerii sunt agentii schimbarii. schimbare spre ce? nu stiu spre ce, dar oricum spre ceva mai bun. vin cu idei noi si faine, iar asta va schimba ceva. daca nu vor creste pensiile, se va schimba ceva in gandire (e prima oara cand aud de photowalking in romania. voi ati mai auzit? cum vi se pare ideea?)

revenind. andrei spunea de recenzii de carti, in club, urmate de discutii…invitarea autorului.

ah, si spunea despre free hugs, adrian. (noi deja am facut:), noi adica eu si studentii anului 2 fjsc, ca seminar practic la introducere in semiotica. ne-am inarmat cu pancarte pe care scria free hugs si imbratisari moka si am imbratisat toata lumea de la universitate pana la romana si inapoi. ne-am abatut un pic si spre cismigiu…nu ne-au scapat nici jandarmii. numai un politist de la circulatie a scapat neimbratisat, pentru ca s-a refugiat pe carosabil unde ”noi nu aveam voie” . maine pun poze. mi-s tare dragi

sunt o multime de idei pe care le putem pune in practica. putem proiecta filme, organiza discutii, dezbateri. ideile voastre, bloggeri

dar despre toate acestea, data viitoare, cand ne vom strange mai multi. adrian a promis ca va face anuntul si afisul. parca a propus si costin? (pardon, http://www.ecostin.com):)

si mai era ceva. fara un nume clar, premiile sau sanctiunile pe care bloggerii le dau jurnalistilor. media clasica jurizata de cei care o vor schimba.

dar despre toate acestea, la proxima intalnire. cand, adrian?

update: spatiul din club a ne va fi pus la dispozitie din 15 oct. atat dureaza renovarile

September 25, 2007 Posted by | Uncategorized | 2 Comments