Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Despre cateva dezbateri cu bloggeri

Intrucat sunt intrebat des in ultima perioada ce dezbateri am organizat cu bloggeri, listez aici cele mai interesante intalniri (sunt mentionate si in cv-ul meu, dar poate vor fi mai vizibile aici). Am organizat primele dezbateri cu bloggeri din Romania (in 2007) si am continuat pana in 2010. Primele au fost: Bloggeri vs jurnalisti, Bloggeri vs politicieni, Bloggeri vs scriitori. Am organizat si dezbaterea “Bloguri curate“, care mi-a adus multe atacuri pe net, pentru ca incercam sa aflam de ce si cum se fura continut in blogosfera, prin incalcarea Dreptului de Autor. Atunci Zoso a starnit “tribul” contra mea si rezultatele se vad pe Google. Blogosfera era atunci necoapta, unii bloggeri mai reactivi…au inteles mai greu ca demersul era, de fapt, in favoarea lor:). Si asa, in fiecare an, de fiecare data, cand o personalitate isi deschidea un blog, o invitam la o intalnire cu liderii de opinie din blogosfera. La acest capitol intra si intalnirea dintre Ion Cristoiu si bloggeri si intalnirea ”istorica” dintre bloggerul Ion Iliescu si reprezentantii blogosferei. L-am invitat si pe Dan Diaconescu la o intalnire cu bloggerii, in Club Underworld. Au raspuns invitatiei Cristian Dorombach, Costin Cocioaba si Tiberiu Lovin. Gasiti mai multe dezbateri organizate de mine aici. Au mai fost la intalnirea cu bloggerii Mihai Tatulici (dupa excursia RMGC in Noua Zeelanda), reprezentantii Primariei Capitalei (atunci cand au vrut sa organizeze Ziua Bloggerilor Bucuresteni), Dan Mihalache, Raluca Turcan si multi altii.

Am organizat aceste dezbateri prin intermediul Asociatiei de Media deoarece am considerat, inca din 2007, ca blogosfera se constituie intr-o alternativa viabila la mass-media traditionala (pe care o criticam pentru ca tabloidizeaza, columbenizeaza si becalizeaza). Am invitat bloggerii la dezbateri alaturi de lideri de opinie din spatiul public, pentru ca am considerat inca de atunci, ca bloggerii sunt noii lideri si in Social Media si in media traditionala. Timpul mi-a dat dreptate.

P.S. Din pacate prolifereaza si practici ilegale in blogosfera. Gasiti un fapt penal, al carui autor este Zoso.

January 23, 2012 - Posted by | Uncategorized

1 Comment »

  1. […] discute de la egal la egal cu Tudor Octavian, Andrei Chiliman, Adrian Năstase, Ion Cristoiu, etc. (lista completă a dezbaterilor o găsiți aici). Aceste dezbateri (au fost vreo 30 la număr) m-au ajutat să cunosc foarte bine bloggerii, modul […]

    Pingback by Despre practicianul Horea Mihai Bădău | Lect. univ. dr. Horea Mihai Bădău | March 15, 2013


Leave a comment