Horea Mihai Badau

blog de ardelean

horea-oase-rupte

dragii mei, sambata-noapte am dansat pogo in vama si mi-am rupt mana dreapta in doua locuri, intre umar si cot. e atat de urat rupta, ca nu se poate repara decat printr-o operatie prin care vor fi prinse oasele cu o tija.

am petrecut nopti de cosmar la urgentele din mangalia si constanta unde nu opereaza nimeni in week-end. la mangalia nu aveau nici ghips nici atele. acum am venit la bucuresti, maine ma internez la urgenta la floreasca si poimaine ma operez.

abia astept sa ma operez pentru ca acum am ghips provozoriu si se balangane oasele rupte si ma dor de mor la fiecare miscare.

ar fi fain sa veniti pe la mine, pe la spital, m-as bucura mult sa va vad (multumesc cristi si  adi, si iulian pentru ce ati scris si pentru ca m-ati sunat… cristi multumesc si sper sa se implineasca profetia din fotografia ta, la spital) si sper sa revin cat mai repede la normal (dupa operatie, dupa 4-5 zile de spitalizare, ma asteapta o luna jumate de ghips)

multumesc si celor care au trecut pe la mine si mi-au adus si desfacut apa (nu va puteti inchipui ce naspa e sa mori de sete si sa nu poti deschide sticla de apa plata cu mana stanga, sa ti se razuiasca pielea (europeean drinks, cu capacele lor sudate de sticla), sa incerci sa tai gatul sticlei cu cutitul, pt ca, in final sa incingi o foarfeca la aragaz si sa gauresti cu ea dopul)

imi pare rau ca nu mai putem tine dezbaterea, se pare ca nu o sa mai pot face mai nimic vara asta. dar va trece totul, va fi bine si vom fi din nou ce am fost si mai mult decat atat!:)

va imbratisez cu drag, mi-e dor de voi si sper sa fie totul bine!

July 24, 2007 - Posted by | Uncategorized

6 Comments »

  1. insanatosire grabnica!😦

    Comment by me | July 24, 2007

  2. get well, Horea!

    Comment by Andrei Rosca | July 24, 2007

  3. bafta, horea! lasa, ca lui luke skywalker i-a taiat tasu – stii, ala care negru, de respira greu – i-a taiat mina cu laseru, frate!
    of, pogo-pogo… sa te faci repede bine!
    s

    Comment by sorin dinco | July 24, 2007

  4. cum te simnti eu sunt din fgs si am o fractura dubla cu deplasare la mana stanga am primito cadou de ziua mea pe 9mai si am stat cu ea in atela de sambata seara pana marti la 12 si nu e asa ingrozitor desi ai vrea sa nu mai ai mana pt cateva clipe eu am supravietuit inainte de operatie cu 2 calmante dimineata si seara acum sunt operat am in brat 2 tije una in radius una in ulna si sunt ok ma apuc prin august de skate din nou si sper sa fie bine pe 4 iun imi da atela jos aaa si astea aveti grija sa nu ajungeti la operatie ca dupa pe mn primele 10 min am cerut 3 calmante ca sa ma lase cat decat durerea si acum sunt bestial trag de atela asta ca de caruta:))

    Comment by dan | May 29, 2009

  5. eu trebuia sa-mi scot tija acum un an, dar nu am avut curaj inca sa ma bag din nou la operatie…si eu m-am intors la pogo, dupa ce am iesit din ghips. eu am stat in atela numai pana mi-au scos firele…apoi ghips 2 luni…nu pot sa car mai mult de 2 kg si ma doare la schimbarile de vreme….dupa operatie am avut febra mare prima noapte dar se poate mult mai rau…la reanimare era un tip peste care daduse unu’ cu dacia in timp ce se plimba cu bicla si avea bratele si coastele fracturate…nu se putea misca niciun centimetru…nu e de joaca.. doamne fereste…take care…scrie un blog….stiu pe cineva care a ajuns blogger celebru dupa ce si-a spart capul si a stat acasa si a scris, ca se plicitisea

    Comment by horeabadau | May 30, 2009

  6. oh asta doare

    Comment by emily | August 4, 2009


Leave a Reply

