Horea Mihai Badau

blog de ardelean

In Romania, mori cu zile

m-am prezentat dimineata la floreasca, asa cum mi s-a spus, pentru internare si pregatire pt operatie si, dupa ce am asteptat 2 ore, IN PICIOARE, pe hol, timp in care mi s-a spus succesiv, ca mi se vor face analizele, ca nu pot fi operat decat cel devreme luni (pt ca este o singura sala de operatie, celelalte doua fiind in renovare si nu face fata avalansei de cazuri intre viata si moarte), ca voi fi totusi internat azi si operat maine, deci, dupa toate acestea, mi s-a spus sa plec acasa si sa dau un telefon la pranz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! acum este ora doua, am sunat si, mai intai doctorul era in operatie si nu putea vorbi, iar acum are telefonul inkis.

cu toate acestea, sunt vesel, ma gandesc cu interes la nemurirea sufletului si, la ce mi-a insinuat darius dragutz ieri, ca poate fac cangrena.

singurul lucru care s-a schimbat dupa drumul la spital si cele doua ore de stat in picioare pe hol, este ca s-au mai relaxat ghipsul si tifoanele si acuma crap de durere la fiecare adiere de vant. oricum este o senzatie unica, sa simti cum danseaza oasele sub piele fara sa le tina nimica. bucurati-va ca aveti oasele prinse intre ele. ESTE UN LUCRU MINUNAT, PE CARE, POATE, NU-L PRETUIM INDEAJUNS.

p.s. pt ca m-a intrebat cineva: da, am dat bani

July 25, 2007 - Posted by | Uncategorized

6 Comments »

  1. Offfffffff, Doamne, ce ai mai patit!
    Imi pare foarte rau…
    MULTA SANATATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment by ADINA | July 25, 2007

  2. wow! faina treaba. multa sanatate! oase lipite intre ele!
    partea buna e ca nu esti in stadiul ala in care mananci doar supa strecurata si a sare🙂

    Comment by Ligia | July 25, 2007

  3. […] Asta se stia.Ce se stie mai putin este ca de atunci (de la inceputul weekend-ului trecut adica) nu a gasit nici o sala de operatie dispusa sa-l primeasca, desi fractura este multipla si urata si trebuie introdusa tija musai. Si […]

    Pingback by Bloggeri vs. Chirurgi (in PLM…!) » cristealizari | July 25, 2007

  4. cauta o clinica privata, ca la astia de la stat te duci cu fractura la mana si te opereaza de apendicita

    Comment by Lori | July 25, 2007

  5. […] aleasă nu neapărat întâmplător aşa că daca Florescanii se simt maguliţi să stea parcaţi. La Floreasca a ajuns Horea Badau, presedintele AsCMedia, cu o mână ce necesita operaţie şi în afară de operaţie, din câte […]

    Pingback by eCostin.com » Blog Archive » În atenţia domnului Eugen Nicolăescu | July 26, 2007

  6. am incercat la clinica particulara. costa 3000 ron operatia si ziua de spitalizare, 300 ron

    Comment by horeabadau | July 26, 2007


Leave a Reply

