Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Helloooooo! Nu este lista hotilor!

am aflat ieri la la intalnirea bloggerilor, ca unii au interpretat lista celor monitorizati in campania ”bloguri curate”, (adrian ciubotaru, andrei rosca, andressa, adrian cristea, bobby voicu, bradutz ulmanu, cristian greger, darius, dece, fulgerica, gramo, nihasa, piticu, zoso, visurat), drept o lista a celor suspectati de hotie!

NICI VORBA DE ASA CEVA! asa cum am spus si aici, criteriile de alcatuire a listei au fost popularitatea si autoritatea!

am trecut pe lista bloguri care exceleaza in productii proprii si pe care n-am vazut niciodata articole preluate din alte surse, pentru ca este o campanie care vizeaza cele mai populare bloguri. daca stabileam criteriul <<cele mai ”hoatze” bloguri>>, era altceva. dar nu am facut-o.

si, un alt exemplu, visurat nu a fost trecut pe lista pentru ca este un potential hot, ci pentru ca a cerut-o chiar el.

stiu ca este un subiect care imbie la ”tabloidizare”. dar sa n-o facem. altfel, se muta otv-ul pe internet. daca n-a facut-o deja

October 7, 2007 - Posted by | Uncategorized

1 Comment »

  1. […] serviciu. Cap alfabetic pe o lista eterogena care amesteca perele cu fructele bananiere. Desi Horea a mentionat si-a tot specificat ca nu este o lista a blogurilor furacioase, ci dimpotriva sunt chiar bloguri […]

    Pingback by Apropo de univers at Adrian Ciubotaru | October 19, 2007


Leave a comment