Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Invitatie la o discutie libera cu Victor Ponta

Esti blogger? Sau iti doresti pur si simplu sa discuti pe orice subiect, cu Victor Ponta?

Asociatia Consumatorilor de Media iti ofera acum aceasta posibilitate.

Intalnirea va avea loc miercuri, 22 septembrie, ora 18, in Club Spice, Calea Victoriei 21-23 (deasupra fostei Case de Moda Venus, langa Politia Capitalei).

Pentru a participa trebuie sa trimiti un mail de confirmare la horeabadau@gmail.com

Intalnirea va fi televizata de TVR1.

Au confirmat participarea: Cristian China Birta (chinezu), Cristian Dorombach (piticu), Tiberiu Lovin (reportervirtual), Adrian Cristea (cristealizari), Alexandru Ciochia (radiolynx), Alin Pandaru (pandutzu), Loredana Modoran (renne), Titus (titusblog), Valentin Bosioc (monden.info), Alexandrescu Daniela, Sorin Rusi, Sergiu, Dan Necea, Mihai Calin, Dollores, Monica Marinescu, Pepi Mustateanu, Ionut, Oana Stoica Mujea, Valentin Bosioc,

Va asteptam (puteti confirma participarea si pritr-un comentariu aici)

September 19, 2010 - Posted by | bloggeri si scriitori, Blogroll, dezbatere, bloggeri, Uncategorized | , , ,

11 Comments »

  1. […] Trag o fugă până la un eveniment Bitdefender, apoi mă pregătesc sufleteşte pentru întâlnirea cu mai vechiul meu camarad Victor Ponta, după care mă voi relaxa cu un show de mentalist, prestat de Vlad Grigorescu, şi unde am băgat […]

    Pingback by Unde o să ajung zilele astea şi unde nu o să ajung » Chinezu - Un chinez ca tot romanu' | September 20, 2010

  2. o sa vin si eu. multumesc

    Comment by ionut | September 20, 2010

  3. @ionut: multumim pentru confirmare. te asteptam

    Comment by horeabadau | September 20, 2010

  4. […] Miercuri, adica maine, de la ora 18, in Club Spice (Calea Victoriei nr. 21-23) va avea loc o dezbatere intre bloggeri si Victor Ponta. […]

    Pingback by Ponta vs. bloggeri | Pandutzu.com | September 21, 2010

  5. Vin si eu. V-am trimis si un email, dar mi-a dat eroare si nu stiu daca s-a trimis.

    Comment by Complex de Contradictii | September 22, 2010

  6. @andrei moisoiu: multumesc, am primit mailul, v-am rezervat un loc. va asteptam

    Comment by horeabadau | September 22, 2010

  7. Daca eram prin zona veneam sigur…asa…va doresc succes si..voie buna.

    Comment by amercules | September 22, 2010

  8. Sunt din provincie si nu pot merge la Bucuresti. Totusi, as vrea sa comunic cu d-l Ponta,macar electronic. Puteti sa-mi spuneti o adresa de e-mail sau ceva asemanator, unde as putea scrie?

    Comment by Letitia | September 22, 2010

  9. Doresc să particip și eu vă rog.

    Comment by Vlad Ciobanu | September 22, 2010

  10. […] pe undeva.Nici chiar, in seara asta a fost o intalneala clasica politician bloggeri, organizata de Horea, in care  Victor Ponta a venit sa intrebe bloggerii de ce si-ar face el blog. Cum acum el e si […]

    Pingback by Inca o data Ponta promite at » piticu .ro | September 22, 2010

  11. […] fost aseara, la invitatia lui Horea Badau, la o mini-dezbatere intre bloggeri si Victor Ponta. Despre ce s-a discutat? Despre blogging si […]

    Pingback by Victor Ponta si blogul | Pandutzu.com | September 23, 2010


Leave a Reply

