Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Cristoiu despre viitorul sau blog

– “va fi un jurnal intim. voi scrie la persoana intaia toate lucrurile interesante care mi se intampla intr-o zi. vor fi si lucruri critice, de exemplu daca voi urmari un film prost, imi voi scrie parerea despre el”

– “editorialul e un gen greu, trebuie gandit, pus la punct. jurnalul intim nu e asa greu de scris. in cateva cuvinte, voi scrie repede experientele prin care trec intr-o zi”

– “voi scrie zilnic, poate chiar de cateva ori pe zi”.

– “mizez pe faptul ca sunt primul din generatia mea care isi deschide un blog. nu sunt un nostalgic al fosnetului foilor de carte. citesc carti si presa de pe un reader digital care se actualizeaza prin 3G”

– “va fi si un loc unde voi posta informatii de culise, din lumea mogulilor, din informatiile (zvonurile) pe care le primesc zilnic sau din ce se mai intampla inainte si dupa o emisiune la care sunt invitat”

– “nu ma voi sfii sa ii injur pe cei care ma injura. eu ii voi injura mai rau”

– “in cateva saptamani il voi depasi pe tiberiu lovin”

– “nu inteleg cum pot unii sa spuna te iubesc prin instant messaging sau retele sociale. nu voi intra pe twitter sau pe facebook”

_ “incet-incet, toata presa va trece in online si asta va salva ziarele de la moarte. continutul de pe internet se va plati”

– ” nu ma deranjeaza ca se scrie din ce in ce mai pe scurt – cum este pe twitter – acesta e viitorul, nu trebuie sa deplangem trecutul in care erau ziare cu texte lungi”

La final, Ion Cristoiu a strans de la cei prezenti adrese de bloguri pe care sa le citeasca de acum inainte.

Aceste declaratii au fost facute de Ion Cristoiu la Dezbaterea organizata de Asociatia Consumatorilor de Media in Club Underworld.

June 24, 2010 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. Sorry de offtopic, dar vezi ca Zoso comenteaza aici http://optimvs.wordpress.com/2010/06/24/zoso-adevarata-poveste-cine-este-zoso/ folosind numele tau. L-am prins dupa IP-ul de Brasov.

    Comment by optimvs | June 24, 2010

  2. @optimus: MULTUMESC MULT! Intr-adevar, comentariile respective nu au fost postate de mine, iar Zoso s-a folosit de numele meu, practic mi-a furat identitatea – am pus un comentariu clarificator pe blogul tau. Individul asta, Zoso, nu inceteaza sa ma uimeasca cu cantitatea de mizerie pe care o poseda si o improasca peste tot. Am sa-l dau in judecata pana la urma! Cat de nemernic poate sa fie!

    Comment by horeabadau | June 24, 2010

  3. Vezi ca am scris despre povestea asta http://optimvs.wordpress.com/2010/06/24/zoso-fura-identitatea-lui-horea-badau/ si cred ca ar trebui sa faci si tu la fel. De data asta nu mai are cum sa scape de proces.

    Comment by optimvs | June 24, 2010

  4. […] si comentariile respective). Autorul articolului l-a identificat pe Zoso dupa IP si a postat un comment pe blogul meu in care ma avertiza ca cineva mi-a furat identitatea si se foloseste de ea pentru a […]

    Pingback by Zoso mi-a furat identitatea! « Horea Mihai Badau | June 24, 2010


Leave a Reply

