Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Campania ”Bloguri curate” – invitatie

intrucat lansarea campaniei ”Bloguri curate” a iscat multe reactii pro sau contra, iar cele contra cereau vehement oprirea cercetarii si monitorizarea jurnalistilor care ar fi, de fapt, principalii hoti,

va invitam la o dezbatere cu jurnalistii si/sau reprezentantii institutiilor de presa pe care ii acuzati de furt, pentru a discuta:

– cazurile de furt semnalate de voi pe bloguri,

-”ce inseamna sa furi continut?”, fie ca esti bloggeri, fie ca esti ziarist?

– care sunt limitele preluarii unor informatii pe bloguri sau in ziare, conform prevederilor legale?

si lista temelor de discutie este deschisa…

il vom invita si pe cristian tudor popescu, presedintele clubului roman de presa. veti avea, astfel, posibilitatea sa-i comunicati direct nemultumirile legate de felul cum trateaza jurnalistii informatiile de pe bloguri, sa-i semnalati cazurile de furt si sa va lamuriti cat si in ce conditii puteti prelua continut din presa scrisa

de asemenea vom pune in discutie utilitatea cercetarii ”Bloguri curate” si scopurile ei

saptamana viitoare, in club a

facem?

invitarea ziaristilor acuzati de furt o vom face pe baza sugestiilor voastre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

October 2, 2007 - Posted by | Uncategorized

10 Comments »

  1. […] update: intrucat lansarea campaniei ”Bloguri curate” a iscat multe reactii pro si contra, va facem urmatoarea invitatie […]

    Pingback by Bloguri curate « always look on the bright side of life | October 2, 2007

  2. N-am blog, nu sunt ziarist. Asta ca sa ne intelegem din start.
    Am insa o intrebare. Foarte frumoasa initiativa, chiar mi se pare ca era nevoie, dar asta nu e important. Matale ce-ti iese din asta? Cine te plateste sa dai in cine? Sau te dai si tu curat ca lacrima ca si vajnicii slujitori ai Domnului care cer 400 RON/inmormantare?

    Comment by evilpenguin | October 2, 2007

  3. nu ma plateste nimeni ca sa dau in cineva. de ce trebuie sa suspectam mereu asta? de doi ani de cand organizam diverse actiuni suntem intrebati acelasi lucru. ba ca accesam fonduri europene, ba ca servim personaje oculte. pana la un punct e amuzant. dar, sa stii ca poti sa faci actiuni din convingere, pe baza de voluntariat. eu asta fac de doi ani de zile. si e bine. sa incerci sa schimbi ceva chiar daca franele sunt enorme si oamenii sunt rezistenti la schimbare (desi sunt tineri!). s-ar putea sa fiu eu mai tanar decat ei, al cei 35 de ani ai mei. dar ma simt si gandesc liber si asta conteaza. multora nu le convine si ma pocnesc, ca sa fiu cuminte si sa ma inregimentez. chiar si acum, cand am anuntat campania asta, am primit niste comment-uri, in care am recunoscut reprosuri ale unor ”baroni”. daca as face asta in interesul cuiva, unde e sprijinul? explicatia e mult mai simpla: in romanik noastra, cum incerci sa faci ceva la care nu s-a mai gandit nimeni, prima reactie este sa ti se dea in cap. cat mai tare cu putinta. in schimb, daca incerci sa conservi status-quo-ul, esti felicitat.
    p.s. am pierdut bani! pentru ca trebuia sa lucrez la un proiect de portal, dar nu am avut timp din cauza multelor atacuri la care am raspuns si l-am pierdut. sad.
    dar daca as avea bani, as pune si eu pe roate dacia berlina care rugineste in fata blocului. si as plati datoriile in care sunt inglodat dupa operatia la mana. cate ti-am spus! sper sa-ti fi raspuns

    Comment by horeabadau | October 3, 2007

  4. Mi-ai raspuns si iti multumesc pentru asta. Dar parerea mea ramane ca daca vrei sa fii un lider de opinie, daca vrei sa schimbi ceva, trebuie sa o faci prin exemplu personal, mai degraba decat prin critica.

    Comment by evilpenguin | October 3, 2007

  5. da-i inainte horea! la “club a” este bine! buna campania.
    sper sa ne intalnim cat de curand! din pacate trebuie sa plec in alexandria pana duminica. oricum ne auzim.
    ti-am pus postul pe forum- http://efectuldeseara.forum2u.org/campania-bloguri-curate-de-horea-badau-t153.html .
    multa energie! de la sucul de portocale. este o posibilitate!

    Comment by ovia herbert | October 4, 2007

  6. […] ” Bloguri curate”. […]

    Pingback by Invitatie pentru bloggeri « Asociatia Consumatorilor de Media | October 19, 2007

  7. […] pe o lista eterogena care amesteca perele cu fructele bananiere. Desi Horea a mentionat si-a tot specificat ca nu este o lista a blogurilor furacioase, ci dimpotriva sunt chiar bloguri curate si inocente, nu […]

    Pingback by Apropo de univers at Adrian Ciubotaru | October 19, 2007

  8. […] “Noul Cod, penal pentru jurnalisti?” […]

    Pingback by Invitatie la dezbatere: Noul Cod, penal pentru jurnalisti? « Horea Mihai Badau | November 2, 2007

  9. […] “Noul Cod, penal pentru jurnalisti?” […]

    Pingback by Invitatie la dezbatere: Noul Cod, penal pentru jurnalisti? « Asociatia Consumatorilor de Media | November 2, 2007

  10. cod penal pentru ministri: se poate? cod penal pentru deputati: se poate? cod penal pentru senatori: se poate?…daca da, sa fie si pentru jurnalisti, dar sa apara in acelasi timp, in plus, coduri pe…bresle. da! pana atunci, uitati-va la o lege cu multe prevederi anticonstitutionale, legea 230/2007+ normele …in pregatire si cautati vinovatii, vedeti ce cod penal se potriveste pentru domniile lor, frati jurnalisti. Sa nu ne uitati intre timp, avem mare nevoie de voi, va sprijinim, dar aplecati urechea la durerile noastre. Cu stima. AF.

    Comment by adriana florescu | November 5, 2007


Leave a Reply

