Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Astazi

m-am intors din vama. unde am exorcizat cazatura care m-a pus pe bara vara asta. ma gandeam ca nu o sa mai suport stuful, ca nu o sa mai vreau pogo…dar totul e ok. muzica si vibratia sunt la fel ca inainte. am simtit in prima seara la stuf.  totul e in mine. si ramane acolo no matter what. a fost un accident. aveam oasele decalcifiate si poc, s-au rupt usor si urat. dar o sa treaca, iar eu am ramas la fel. a fost super sa simt asta.

a fost o nebunie ca am stat 5 nopti in vama. pe langa dureri si corvoada de-a te descurca cu o singura mana, putea oricand sa ma loveasca cineva in bratul rupt sau sa cad si sa reinceapa cosmarul (nu mai spun de aglomeratia din microbuze..)…dar trebuia sa merg si sa infrunt…cum spunea cineva, m-au rechemat demonii…si nu s-a intamplat nimic…un singur incident, la stuf, extrem de creepy: un tip beat-mort, a venit, m-a privit fix, s-a asezat pe banca din fata mea, si-a dat capul putin pe spate si apoi si l-a lasat sa cada cu toata forta, poooc, exact pe bratul meu. ghipsul a trosnit sec cand si-a strivit omul fruntea de el. si cred ca si nasul. ochii, sigur. a fost socant, pt ca s-a intamplat repede, nu am apucat sa reactionez si a durut ca naiba. m-am ferit abia cand a vrut sa repete figura…ciudat, nu? ati mai vazut asa ceva? acum vad gestul lui, ca pe unul de inchinare la ghipsul meu….un discipol?:))

anyway, a fost fain, sunt rosu ca un rac si, cum am ajuns azi in bucuresti, am sarit direct din microbuz la o intanire a bloggerilor care a fost foarte faina (multumesc, adrian pt invitatie). paranteza: pe cat am fost de incantat ca nu am patit nimic in vama, pe atat de rau era sa pic la cativa metri de terasa unde avea loc intalnirea: m-am redresat cu greu si asta m-a costat…

anyway, intalnirea a fost nice, pt ca a venit multa-multa lume, persoane faine, unele pe care imi doream sa le cunosc, (bobby voicu tiberiu lovin,  mihnea), altele pe care imi doream mult sa le revad (iulian, andrei, adrian, costin, cu care s-au si legat idei faine, sper sa se materializeze curand), atmosfera a fost super, locul e bine ales si au fost discutii interesante (si saratzele apetisante, aduse de adrian cristea). una peste alta, sper sa se repete astfel de intalniri si sa vin la ele fara ghips. desi a avut si el, ghipsul, un rost, pentru ca la plecare am fost cadorisit cu incriptii, 3 la numar. si le redau intr-o ordine aleatoare (pe naiba!).

deci, acum, pe ghipsul meu scrie asa: ”sa-ti stea mereu asa tare” (multumesc, adrian cristea!!), ”nihasa esti prea batran pt pogo!! (mmmmm, nota bene, aici lipsesc o virgula sau doua puncte?:D), si, mii de traznete! , port de-a lungul si de-a latul bucurestiului, inscriptia ”www.ecostin.com” (pusa ingrijit, intr-un chenar:)))

 si gata cu scrisul pe ziua de azi, ca mor de somn. este ora….3.40 dimineata…ce frumoasa este viata….voastra!

:) 

si, ce urat e in bucuresti si ce frumos e in vama…

August 25, 2007 - Posted by | Uncategorized

12 Comments »

  1. […] Costin cu prietena sa draguta (el s-a lepadat de mine in fata tuturor) nihasa Tiberiu Lovin Ioana Horea Badau cu o domnisoara draguta Iulian Barbulescu cu o alta domnisoara la fel de […]

    Pingback by Cine a fost aseara at Adrian Ciubotaru | August 25, 2007

  2. “In fine”???????? Adica cum “in fine”????
    Adrian filozofule! Ia treci si analizeaza ce a vrut sa zica caci mie imi macina creierul aceasta formulare!!!!!!!

    Pentru numele lui Dumnezeu!

    Comment by Costin | August 26, 2007

  3. Costin, sa fiu in locul tau, as lua ca o insulta personala. “In fine”-le ala scade ingrijorator accentul ce-ar fi trebuit pus pe intregul paragraf :))

    Comment by Adrian Ciubotaru | August 27, 2007

  4. explicatia e simpla: eu am 2 fine (arabella si dolcevitta) si, in situatiile deosebite, le conjur. Tot asa cum piratii din caraibe spuneau ‘’mii de traznete’’, eu spun ”in fine’’!!!! finele mele! tzin mult la ele!
    am modificat si postul in acest spirit
    :))

    Comment by horeabadau | August 27, 2007

  5. Pentru numele lui Dumnezeu! Vrem sa vedem finele acum! Lasa traznetele…😛

    Comment by Costin | August 27, 2007

  6. mama, le-am cautat la telefon si am aflat ca una dintre ele a murit cu ani in urma dupa ce a jucat intr-un serial ceh in care tot o puneau sa invarta inele pe degete, pana s-a intoxicat cu metale grele (e vb de arabella, evident), iar cealalta a flirtat cu fellini (un italian care a investit la urziceni) si este gravida si acum. cu gandurile lui😛

    btw, azi ti-am purtat reclama azi prin 104 (unde am numarat vreo 10 minute de ochi feminini atintiti pe ea) si la mall vitan. unde nu am numarat nimic, ca eram atent sa nu cad:)

    Comment by horeabadau | August 27, 2007

  7. […] La vizionare s-a bgat de seama ca in emisiune nu a intrat ecventa cu Pogo-cel-cu-man-tare care (ia uite, deja o rima!) era pe o caseta separata si am uitat-o. Ma foarte mir de asta caci, de […]

    Pingback by Jurnal monden cu beri multe (mi-a fost lene sa montez) » cristealizari | August 27, 2007

  8. Horea and co: sorry ca nu am apucat sa-ti strang mana ghipsata si sorry celorlalti ca nu am avut un dialog. din fericire a trebuit sa plec la mare. din pacate am racit. next time promit sa stau pana …la final🙂 .

    Comment by autorul | August 28, 2007

  9. multzam! pe data viitoare, atunci:) adriaaaaan! cand e dataaa viiitoareeeee?

    Comment by horeabadau | August 28, 2007

  10. A fost ieri. De data asta La motoare.

    Comment by autorul | September 1, 2007

  11. ar fi fost fain sa ma si anunte cineva…

    Comment by horea | September 1, 2007

  12. era cu : 🙂

    Comment by nihasa | September 6, 2007


Leave a Reply

