Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Vineri ma operez (cica!)

dimineata la 7. tineti-mi pumnii sa fie asa!

multumesc din suflet, dragii mei Alina, Simina, Elena, Iulian, Robert si Daniel pt ca ati venit pe la mine si m-ati facut sa simt ca prietenul la nevoie se cunoaste. fara voi nu-mi imaginez cum m-as fi descurcat, singur si cu mana varza. incurajarile voastre si tot ceea ce ati facut pentru mine, m-au ajutat foarte mult.

multumesc din suflet, dragii mei prieteni, adrian, costin si andrei (pt ideea cu bombingul). ceea ce ati scris pe bloguri mi-a dat forta sa rezist in momente cand imi venea sa imi pun streangul de gat. MULTUMESC DIN SUFLET! MULTUMESC MULT DE TOT. Faptul ca ati ”luat pozitie” pe blog, mi-a dat multa putere sa trec peste rahatul in care ma aflu acum.

singurul lucru bun care s-a intamplat in toata catastrofa asta, este ca simt o dorinta irezistibila sa ma intorc in presa si sa scriu tot ce am vazut…si ce o sa mai vad (sa nu fie niciun scaun, pe hol, la ortopedie??!!! daca vine cineva cu un picior rupt, unde sta?)

multumesc pentru vorba buna, sorine (tu esti luke skywalker! si pt linkul din blogroll); cristi (multzam, man, mai rezist un pic!).

dragii mei prieteni, multzumesc din tot sufletul pentru sustinere, (face tare bine la psihic, mai ales knd esti singur si ai dureri 24/24), tot ce ati facut se va intoarce la voi si tineti-mi pumnii sa ma opereze maine, sa iasa totul bine si sa incep sa numar saptamanile pana la vindecare. MULTUMESC INCA O DATA DIN TOT SUFLETUL. MI-ATI FACUT MARI BUCURII ZILELE ASTEA!

va imbratisez

doamne ajuta!

July 26, 2007 - Posted by | Uncategorized

3 Comments »

  1. […] le multumesc timisorenilor pt inspiratie) In rest… Back in town ! Insanatosire grabnica lui Horea Badau (care s-a operat). Daca saptamana asta vrea cineva sa vina cu mine sa-l vizitam just say it […]

    Pingback by Liberty Parade 2007 | July 30, 2007

  2. sper ca a mers bine😉

    Comment by emi | August 12, 2007

  3. test

    Comment by test | August 30, 2007


Leave a Reply

