Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Zoso mi-a furat identitatea ca sa acopere niste lucruri urate din trecutul lui

Astazi am aflat cu stupoare ca Vali Petcu alias Zoso a scris si a semnat mai multe comentarii cu numele meu, pe un alt blog, pentru a ascunde o relatie mizerabila pe care a avut-o cu Alin Radescu alias Alex Radescu dupa cum semneaza sub pseudonim pe blog si la Jurnalul National (dati clic pe link ca sa vedeti articolul si comentariile respective). Autorul articolului l-a identificat pe Zoso dupa IP si a postat un comment pe blogul meu in care ma avertiza ca cineva mi-a furat identitatea si se foloseste de ea pentru a ma insulta si calomnia.

Acest fapt nu va ramane fara urmari. Pana acum am considerat insultele, calomniile, precum si modul las si marsav de a actiona ale lui Vali Petcu, niste manifestari puerile. L-am considerat un copil complexat si imatur pe care nu trebuie sa-l iau in seama.

Dupa ultima sa “actiune” mi-am revizuit atitudinea. Vali Petcu este o persoana de 30 de ani care trebuie sa raspunda pentru actiunile sale in fata justitiei.

Metodele marsave pe care le foloseste in blogosfera trebuie sa fie cunoscute toti cei care il citesc, de cei care fac publicitate pe blogul lui si, neaparat, trebuie sa ajunga in instanta.

Despre toate acestea, in curand

June 24, 2010 - Posted by | Uncategorized

8 Comments »

  1. Furtul de identitate comis de zoso in cazul tau se incadreaza la art 998-999 din Codul Civil si la art 293 Cod Penal (aici mai trebuie sapat nitel in Codul de Procedura Penala pentru a vedea daca se aplica – e vorba de a stabili daca un ISP poate fi considerat ca fiind de interes public).

    Comment by optimvs | June 25, 2010

  2. @optimus: multumesc! m-am pus si eu pe treaba. rezultate, in curand!

    Comment by horeabadau | June 25, 2010

  3. :)))))))))))))))))) bloggerii se iau prea mult in serios

    Comment by valeria | July 4, 2010

  4. horea, unui pacalici trebuie sa ii dai ce merita: multa m…. Zoso asta e atat de penibil incat numai niste retardati ar putea sa intre pe blogul lui. Mult succes in demersul tau si nu te lasa pana nu il faci sa planga :):)

    Comment by popa | July 5, 2010

  5. http://news.yahoo.com/s/ap/us_dead_sea_scrolls

    Un caz similar care face furori in SUA.

    Comment by optimvs | September 15, 2010

  6. [...] în care se dădea drept Horea Bădău, fiind prins după IP-ul de Braşov. Horea Bădău a vrut chiar să meargă în instanţă, dar ulterior a lăsat-o baltă, furtul de identitate online nefiind incriminat prea clar de [...]

    Pingback by Zoso, Monica Marinescu, Horea Bădău şi Tiberiu Lovin « Adrian Niculae, jurnalist-terminator | December 12, 2010

  7. Doamne cate am mai citit in 20 de minute despre ZoSo o persoana care chiar nu mi-a dat interes cu tot ca e el marele OTV al blogurilor… Astazi am ajuns din intamplare sa cintesc cateva posturi despre el si zeci de commentarii de la el!

    PS: – Se pare ca nu am pierdut nimic ca nu m-a interesat si am avut o intuitie foarte buna in privinta lui!

    Comment by Streza Florin | March 1, 2011

  8. [...] Din pacate prolifereaza si practici ilegale in blogosfera. Gasiti una aici, performata de Zoso. Like this:LikeBe the first to like this [...]

    Pingback by Despre cateva dezbateri cu bloggeri « Horea Mihai Badau | January 23, 2012


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

