Horea Mihai Badau

blog de ardelean

Am fost la Cheful Presei

horea-badau-la-cheful-presei1M-am bucurat sa ma intalnesc si sa stau de vorba cu Daciana Sarbu si cu Victor Ponta. Ii salut si pe aceasta cale. Am strans mainile unor vechi prieteni – Cezar Ion, e mereu o bucurie sa stam de vorba, Rasvan Ionescu spune ca trebuie sa mai apropiem Asociatia Consumatorilor de Media de CNA:), am descoperit ca am  multe in comun cu Codru Vrabie, care se pregateste din greu pentru un post de vice la ANI. Mircea Toma m-a rugat sa pun muzica:) iar cu Razvan Martin am depanat amintiri asemanatoare:). Per total, m-am simtit foarte bine, am discutat multe lucruri interesante si s-au nascut multe idei despre care va voi vorbi in curand. Poza e de aici.

May 4, 2009 Posted by | Uncategorized | , , | 1 Comment

   

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.